6.20.2013

.4 Years.

June 20, 2009 I said, "I do."
I never imagined I would love my husband more than at that very moment..

Today, 4 years later, I have experienced a new love for Adam. It is one that is difficult to express with words for it is deep and is a love only my Heavenly Father has provided.

It is beautiful.

This past year has been a different journey for Adam and I as my body has struggled consistently through our pregnancy. By God's grace, we are better people because of it. This pregnancy has made us stronger..it has brought Adam and I closer together as best friends and as husband and wife..it has revealed God's promises to us..it has taught us what loving each other looks like and how to serve one another..how to be selfless..it has made our appreciation for one another strengthen..it has made smiling and laughter more dear..

We are thankful and truly blown away how God has worked in us this past year. It seems every new chapter in our marriage gets better and I often wonder how and why I deserve this..

Our life is not perfect, not at all, but we have each other and do our best to follow God's word.

Adam Everett, thank you for choosing me to be your wife for life. Thank you for choosing to love me on the hard days. Thank you for choosing to view the cup half full. Life is better because of you! I could not have imagined anyone else to be the father to little Penny. I can already feel a new love brewing inside of me for you, a love that will burst into action the moment I see you hold her in your arms. I cannot wait to 'parent' with you--let's do this thing!

Happy 4 years mister, I love you!

7 comments:

  1. awww :) Sweet post! I can't wait to see my husband hold our baby girl, either. Happy anniversary to you guys. :)

    ReplyDelete
  2. Tell him to shave and cut his hair! He looked so good before!! Those wedding pictures are gorgeous :)

    ReplyDelete
  3. شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
    تقوم شركة كشف تسربات المياه بالجبيل على إجراء الحل اللازم لمشكلة تسرب المياه بالجبيل حيث إن لها القدرة الهائلة على كشف تسربات الماه والقيام بإصلاح الماء في كافة إنحاء الجبيل بالمملكة العربية السعودية وتعتمد على أفضل طاقم عمل بالشركة مع الأجهزة الحديثة والمتطورة لها وباقل الأسعار لعملائنا الكرام.
    شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
    لها العديد من الاجهزة الحديثة التي تساعد في الكشف عن تسريب المياه وتعرف بحدوث هذه المشكلة وأين مكان تواجدها حيث إنها من الممكن أن تكون في الخزانات أو الجوانب والارضيات والجدران والحمامات وذلك ظبقًا إلى تواجد صدأ او شرخ بالمواسير الخاصة بالمياه ومن خلال إستعمال هذا الجهاز الخاص بها تساعدها على التعرف على مكان تواجد هذه المشكلة بالخزانات ومن بعدها تقوم على تقديم العلاج والحل المناسب لها.
    أهم الاسباب التي تؤدي إلى حدوث مشكلة تسرب الماء
    يمكن أن يكون في السطح أو في المواسير الخاصة بالماء أو بالصرف نوع من التسريب وذلك يتم تحديده من خلال الأجهزة الحديثة التي تمتلكها شركة كشف تسربات بالجبيل وبالتالي يعمل الفريق بالقيام بمعالجتها على الفور.
    في بعض من الاوقات يجد العملاء رائحة كريهة بمياه الخزانات أو المواسير إذا وجدت ذلك فإنه يدل على وجود تسرب مياه في أحدى المواسير الصرف.
    وسيلة الأتصال بالشركة
    فقط تواصل معنا وسوف نرسل لك مندوبنا الخاص لمعاينة المكان ولاكتشاف مكان التسريب ثم البدء في العمل.
    https://forsan-dmm.com/detecting-leaks-in-jubail/
    لمزيد من خدماتنا
    شركة كشف تسربات المياه بالخبر

    ReplyDelete
  4. Al quarto posto della classifica repliche orologi costosi troviamo un orologio da tasca del 1989 sempre realizzato da rolex falsi. Questo modello è l’orologio che possiede più complicazioni replica orologi svizzeri al mondo, infatti ne conta ben 33.

    ReplyDelete
  5. هل لديها أي شك كان من أن هنالك تسرب للمياه متواجد بمنزلك حسنا إن كنت لديها فى منزلك نسبه طفيفة من أن هنالك تسريب بالمياه بالفعل لا يلزم عليك إهمال هذه المعلومة نظرا لما قد يترتب عليها من عواقب وخيمة بالمستقبل والتي إذا لم تعالج على نحو موائم قد تكون السبب في أسوء الظروف بإنهاء حياتك حيث أنه من الهام طول الوقت لك أن تتعامل مع هذا النوع من المشكلات بكل جدية بطلبك للمختصين والمتخصصون في معالجتها وفي مؤسسة أعلن تسرت المياه نقدم إليك كل الإجابات والأساليب التي بفضلها تتخلص من إشكالية تسرب المياه على نحو ختامي .
    شركة كشف تسربات بجازان

    شركة كشف تسربات بابها

    شركة كشف تسربات بالنماص



    ReplyDelete
  6. نحمل اليكم الان افضل واهم الانباء وهو ان نقدم اليكم افضل شركات المكافحه فى المملكه بشكل عام وفى الجنوب بشكل خاص وتلك احدى خدمات شركة امانى المملكة بالملكة العربية السعويه

    مكافحة حشرات بخميس مشيط

    مكافحة حشرات بابها

    ReplyDelete
  7. Old Town San Diego là công viên tiểu bang được ghé thăm nhiều nhất trong toàn bộ California và Công viên Chicano: giá vé máy bay sang mỹ , nằm bên dưới Cầu Coronado ở Barrio Logan, đã được Bộ Nội vụ trao tặng Danh hiệu Lịch sử Quốc gia vào năm 2015.

    San Diego sẽ không là thành phố ngày nay mà không có sự đóng góp của cộng đồng người Tây Ban Nha mà nó gọi là quê hương: giá vé hạng thương gia đi mỹ .

    ReplyDelete